tag:blogger.com,1999:blog-32107401.post3231283424650122316..comments2023-10-09T12:13:04.691+03:00Comments on Yanko's Go-HomePage: Στην ίδια χώρα;Yank_ohttp://www.blogger.com/profile/14232324419358386226noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-32107401.post-91536539613744266092014-02-13T22:15:33.774+02:002014-02-13T22:15:33.774+02:00To 2003 δεν υπήρχαν συμβάσεις, αλλά το 2007 τα νομ...To 2003 δεν υπήρχαν συμβάσεις, αλλά το 2007 τα νομοσχέδια ήταν διαθέσιμα στον τύπο, στα κόμματα, στον ιστότοπο της Βουλής κ.λπ. Όποιος ήθελε, ενημερωνόταν (και ενημέρωνε). Και σήμερα με τη "Διαύγεια" υπάρχουν ακόμη καλύτερα εργαλεία (παρόλο που συμφωνώ ότι το σύστημα έχει ελλείμματα στη δημοκρατική διαδικασία, δυστυχώς όχι μόνο το εγχώριο αλλά και το ευρωπαϊκό), για παράδειγμα η συζήτηση του 2003 θα μπορούσε να είναι ένα πολύ καλό αντικείμενο διαβούλευσης: πού θέλουμε δρόμους και με τι κόστος; Φοβάμαι όμως ότι και με μια αμεσότερα δημοκρατική διαδικασία, η απάντηση δεν θα ήταν πολύ διαφορετική. Ελπίζω ότι μετά την κρίση θα είμαστε σοφότεροι αλλά έχουμε ακόμη δρόμο να διανύσουμε στο θέμα της ωρίμανσής μας και της υγιούς απόστασης από "βο(υ)λευτές" που βολεύουν. <br /><br />Για τα ΜΜΜ συμφωνώ ότι αποκτούν μια ευκαιρία - όχι μόνο λόγω διοδίων αλλά και γενικότερα λόγω πτώσης εισοδημάτων -, βέβαια κι εκεί υπάρχει μια λυπηρή ιστορία προβληματικών επιλογών. Yank_ohttps://www.blogger.com/profile/14232324419358386226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32107401.post-19985373539359002642014-02-13T18:34:35.671+02:002014-02-13T18:34:35.671+02:00Οι λεονταρισμοί σίγουρα βοηθούν τις ψήφους. Αλλά ν...Οι λεονταρισμοί σίγουρα βοηθούν τις ψήφους. Αλλά νομίζω πως σε ένα βαθμό δείχνουν και κάτι άλλο - την κακή ποιότητα του δημόσιου διαλόγου.<br /><br />Ειλικρινά πιστεύω πως οι περισσότεροι από αυτούς που διαμαρτύρονται, το 2003 δεν είχαν ιδέα για τους όρους των συμβάσεων. Αν η μισή ντροπή είναι δική τους, η άλλη μισή ανήκει σε ένα σύστημα που τη μόνη συναίνεση που ζητάει από τους πολίτες είναι μια ψήφος κάθε 4 χρόνια.<br /><br />Πάντως, έστω ξώφαλτσα, το κόστος των διοδίων έχει ένα θετικό αποτέλεσμα. Πριμοδοτεί τη χρήση των ΜΜΜ και δείχνει πως η ύπαρξη τους δεν είναι πολυτέλεια.Auslaenderhttps://www.blogger.com/profile/13426872133808875069noreply@blogger.com