Το μεγαλύτερο μέρος του κόστους μιας οδικής μετακίνησης αφορά τα καύσιμα. Στην Ελλάδα, μέσα στη χρονιά που διανύουμε, η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης ανήλθε από το "1 και κάτι" ευρώ το λίτρο στο "ενάμισι και κάτι". Κύρια αιτία της αύξησης ήταν η αναπροσαρμογή του ΦΠΑ και άλλων φόρων. Ωστόσο, η αύξηση προεξοφλήθηκε και άρχισε να εφαρμόζεται ακόμη και πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος του εκάστοτε νέου επιπέδου φορολόγησης. Και όλοι λένε ότι αυτό δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει.
Αλήθεια, αυτό το ζήτημα απασχολεί τις ενώσεις καταναλωτών; Διότι ψάχνοντας σε ιστοσελίδα μιας από τις πιο γνωστές τέτοιες οργανώσεις, που έγινε εσχάτως (αλλά και παλιότερα) λαλίστατη όσον αφορά το κόστος (ή μάλλον την ίδια την ύπαρξη) μιας άλλης παραμέτρου των μετακινήσεων (με πολύ μικρότερη συμμετοχή στις συνολικές δαπάνες ταξιδιών), δεν βρήκα κάποια αναφορά στις, κατά γενική ομολογία, περίεργες τακτικές χρέωσης των ελληνικών εταιρειών πετρελαιοειδών & των βενζινάδικων - ούτε κάποια προτροπή στους οδηγούς, να φεύγουν χωρίς να πληρώσουν αφού τους γεμίσει ο πακιστανός το ρεζερβουάρ, επικαλούμενοι ψυχολογικά ζητήματα...
Μάλλον δεν θα έψαξα καλά...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου