Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) διετάχθη σήμερα στο Υπουργείο Πολιτισμού.
Η ΕΔΕ αποτελεί ανταπόκριση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου σε "όζουσες" και "ζέουσες" καταγγελίες [σημείωση: ανέκαθεν ορολογία Πάνου Παναγιωτόπουλου] σχετικά με την υγιεινή των χώρων που φιλοξενούν διεθνούς ακτινοβολίας καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.
Σύμφωνα με επανειλημμένα γραπτά και προφορικά παράπονα, η παραμέληση των κλειστών υποστηρικτικών χώρων (καμαρίνια κ.λπ.) κατά τους θερινούς μήνες είναι παροιμιώδης.
Τελευταίο κρούσμα αποτέλεσαν τα παρασκήνια νεανικής ροκ-ποπ εκδήλωσης (πολυσυναυλίας), στην οποία επρόκειτο να εμφανιστεί, ως έκπληξη της τελευταίας στιγμής, καλλιτέχνης με τη δική του μακρόχρονη ιστορία στο μουσικό στερέωμα.
Το μεσημέρι πριν τη συναυλία, εργάτες των συνεργείων που εργάζονταν στην τεχνική υποστήριξη διαπίστωσαν ότι επικρατούσε μια απροσδιόριστη, έντονη μπόχα.
Παρόλο που αρχικά την απέδωσαν στην πολυκοσμία και σε πιθανή ιδιαιτερότητα των τοπικών νερών, σύντομα οι εργαζόμενοι δεν μπορούσαν να αγνοήσουν την οσμή και άρχισαν να ψάχνουν την προέλευσή τους.
"Η μύτη τους" δεν άργησε να τους οδηγήσει στο καμαρίνι του καλλιτέχνη-έκπληξη. Χτύπησαν την πόρτα επανειλημμένα - και λίγο αργότερα άρχισαν να φωνάζουν το όνομά του. Καμία απόκριση.
Με τη βοήθεια των υπεύθυνων ασφαλείας, σε λίγη ώρα η πόρτα είχε παραβιαστεί. Ο Jamiroquai δεν ήταν ακόμη εκεί. Σύντομα όμως όλοι ησύχασαν, μια και έγινε κατανοητή η πηγή της μυρωδιάς. Ο μεγάλος καλλιτέχνης είχε πετάξει το χαρακτηριστικό καπέλο του - γνωστό και ως ψόφια γάτα - μέσα από το μισάνοιχτο παράθυρο, για όση ώρα θα πεταγόταν για ένα μπανάκι στην παραλία του Σχοινιά.
Ο Υπουργός, παρότι γνώστης των ιδιοτροπιών του καλλιτέχνη, επέμεινε στην ΕΔΕ για λόγους παραδειγματισμού ("καλύτερος είναι ο Άδωνις με τις νυχτερινές επιδρομές;") αλλά και για την εξιχνίαση της αμέλειας που οδήγησε στο μισάνοιχτο παράθυρο.
Η ΕΔΕ αποτελεί ανταπόκριση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου σε "όζουσες" και "ζέουσες" καταγγελίες [σημείωση: ανέκαθεν ορολογία Πάνου Παναγιωτόπουλου] σχετικά με την υγιεινή των χώρων που φιλοξενούν διεθνούς ακτινοβολίας καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.
Σύμφωνα με επανειλημμένα γραπτά και προφορικά παράπονα, η παραμέληση των κλειστών υποστηρικτικών χώρων (καμαρίνια κ.λπ.) κατά τους θερινούς μήνες είναι παροιμιώδης.
Τελευταίο κρούσμα αποτέλεσαν τα παρασκήνια νεανικής ροκ-ποπ εκδήλωσης (πολυσυναυλίας), στην οποία επρόκειτο να εμφανιστεί, ως έκπληξη της τελευταίας στιγμής, καλλιτέχνης με τη δική του μακρόχρονη ιστορία στο μουσικό στερέωμα.
Το μεσημέρι πριν τη συναυλία, εργάτες των συνεργείων που εργάζονταν στην τεχνική υποστήριξη διαπίστωσαν ότι επικρατούσε μια απροσδιόριστη, έντονη μπόχα.
Παρόλο που αρχικά την απέδωσαν στην πολυκοσμία και σε πιθανή ιδιαιτερότητα των τοπικών νερών, σύντομα οι εργαζόμενοι δεν μπορούσαν να αγνοήσουν την οσμή και άρχισαν να ψάχνουν την προέλευσή τους.
"Η μύτη τους" δεν άργησε να τους οδηγήσει στο καμαρίνι του καλλιτέχνη-έκπληξη. Χτύπησαν την πόρτα επανειλημμένα - και λίγο αργότερα άρχισαν να φωνάζουν το όνομά του. Καμία απόκριση.
Με τη βοήθεια των υπεύθυνων ασφαλείας, σε λίγη ώρα η πόρτα είχε παραβιαστεί. Ο Jamiroquai δεν ήταν ακόμη εκεί. Σύντομα όμως όλοι ησύχασαν, μια και έγινε κατανοητή η πηγή της μυρωδιάς. Ο μεγάλος καλλιτέχνης είχε πετάξει το χαρακτηριστικό καπέλο του - γνωστό και ως ψόφια γάτα - μέσα από το μισάνοιχτο παράθυρο, για όση ώρα θα πεταγόταν για ένα μπανάκι στην παραλία του Σχοινιά.
Ο Υπουργός, παρότι γνώστης των ιδιοτροπιών του καλλιτέχνη, επέμεινε στην ΕΔΕ για λόγους παραδειγματισμού ("καλύτερος είναι ο Άδωνις με τις νυχτερινές επιδρομές;") αλλά και για την εξιχνίαση της αμέλειας που οδήγησε στο μισάνοιχτο παράθυρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου