Διάβασα ότι οι προτάσεις του μελετητή περιλαμβάνουν και τη σηματοδότηση Γ. Παπανδρέου και Απ. Παύλου. Θέλω να πιστεύω ότι εννοούν Γ. Παπανδρέου και Πατρών, μια και μετά τον ομώνυμο ναό η προέκταση της Απ. Παύλου μεταπίπτει σε τοπικό δρόμο που φιλοξενεί λαϊκή αγορά χωρίς να δικαιολογεί φανάρι. Ενώ η Πατρών, ως γνωστόν, είναι η λοξή χαρακιά που κόβει την πόλη στα δύο (ή μάλλον αποκόβει την πόλη από την παραλία της).
Διάβασα επίσης για πεζοδρόμηση του κάτω μέρους της Εθνικής Αντιστάσεως και τη βρήκα υπερβολική.
Διάβασα για δίκτυο ποδηλατοδρόμων αλλά δεν είδα ακόμη κάποιο χάρτη.
Διάβασα για πάρκινγκ στο υπόγειο μιας από τις 2 κεντρικές πλατείες. Τα πάρκινγκ στα κέντρα των πόλεων αντίκεινται στην προσπάθεια που κάθε σοβαρή πόλη οφείλει να κάνει: αυτή της αποτροπής μετακινήσεων με το Ι.Χ. στο κέντρο. Προτιμότερα 2-3 περιφερειακά πάρκινγκ (π.χ.: προαστιακός, Κανταρέ, Ποσειδωνία) που να συνδέονται μέσω μίνιμπας με το κέντρο.
Διάβασα για λεωφορειακή γραμμή Καλάμια-Προαστιακός και συμφωνώ απόλυτα, ειδικά αν προβλεφθεί και επέκτασή της μέχρι την Αρχαία Κόρινθο.
Δεν διάβασα για το διπλοπαρκάρισμα...
Δεν διάβασα για αξιοποίηση του διαδρόμου του ΟΣΕ (έχουμε και παλιότερα πει για ένα ωραίο δίκτυο πεζο-/ποδηλατοδρόμων με χρήση της μετρικής γραμμής, του καλυμμένου Ξηριά και των Καλαμιών - με 3-4 διαπλατύνσεις πεζοδρομίων a-la Καρδίτσα).
Δεν διάβασα για κυκλικές πλατείες αλλά πείτε ότι αυτή είναι εμμονή μου και ξεχάστε το... Κι ας ευχηθούμε να μη μας το θυμίσει κάποιο θανατηφόρο.
Δεν διάβασα για σήμανση. Κάθε πρωί περνάω μπροστά από το στρατόπεδο πηγαίνοντας προς τη δουλειά μου και δεν βλέπω πινακίδα προς Αθήνα, παρά μόνο προς Εξαμίλια.
Δεν διάβασα για συχνότητα λεωφορειακών γραμμών και για πλάνο λειτουργίας-χρηματοδότησης.
Δεν διάβασα, τέλος, για το τι θα γίνει το κομμάτι της λιγότερο-παλιάς-Ε.Ο., που μετά την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων "ψάχνει" να βρει το ρόλο του.
4 σχόλια:
Σχετικά με τον ποδηλατοδρομο και τη διαδρομή νομίζω οτι μπορώ να παραθέσω ορισμένες πληροφορίες:
"Οι διαδρομές που εισηγήθηκε [ο συγκοινωνιολογος κ. Μαγγιώρος] έχουν ως εξής: προβλέπει να ξεκινάει από την πλατεία του Αγίου Νικολάου και καταλήγει στην παραλία Καλάμια. Πιο συγκεκριμένα η διαδρομή θα είναι ως εξής: Αγίου Νικολάου-Ερμού-Πυλαρινού-Εθνικής Αντίστασης-Γεωργίου Παπανδρέου.
Επίσης προτάθηκε μία ακόμη διαδρομή κατά μήκος του Ξεριά.
[Κατα τη διάρκεια της διαβούλευσης είδαμε και το χάρτη με τις προτινόμενες διαδρομές]
[...]ειπώθηκε ότι υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης του δικτύου αργότερα, πχ να προστεθεί η διαδρομή Άγιος Νικόλαος-Συνοικισμός. Ακόμα, σε περίπτωση ανάπλασης του παραλιακού μετώπου (σύνδεση λιμανιού με καλάμια) μπορεί να ενταχθεί ο ποδηλατόδρομος στα έργα ανάπλασης, ώστε να συνδεθεί με τον υφιστάμενο "ποδηλατόδρομο" στα Καλάμια."
Το κείμενο προέρχεται από www.podilatada.gr (με την άδεια του δημιουργού).
Αγαπητή Ιωάννα, χρήσιμες οι πληροφορίες - ευχαριστώ.
Κάναμε κι εμείς σαν Πρωτοβουλία πολιτών "Στην Κόρινθο με Ποδήλατο" τις προτάσεις μας για το κυκλοφοριακό.
Μπορείτε να τις δείτε στην ιστοσελίδα που παρέθεσε πιο πάνω η Ιωάννα.
Επίσης, η πρωτοβουλία μας στα πλαίσια της δράσης της για να συμβάλλει ώστε να καθιερωθεί το ποδήλατο σαν ένα κυρίαρχο μέσο μεταφοράς στην πόλη μας, διοργανώνει την 5η ποδηλατοπορεία στην πόλη της Κορίνθου.
Το Σάββατο 11 Οκτωβρίου, στις 11 το πρωί στην πλατεία "Περιβολάκια".
Σας περιμένουμε κ. Yank_o!
Σας διάβασα. Αν δεν είμαι εκτός πόλης, θα προσπαθήσω να έρθω στην ποδηλατοπορεία σας. Ευχαριστώ για την πρόσκληση!
Δημοσίευση σχολίου