Η νήσος του Πέλοπα σύντομα θα ξαναγίνει αυτό που λέει το όνομά της.
Η διαπλάτυνση της διώρυγας, την οποία εκτός από τους βουλευτές ζητούν κι οι ίδιοι οι διαχειριστές της (εφόσον βρεθούν οι πονόψυχοι που θα δωρίσουν 350 εκ. €), δεν θα έρθει μόνη της.
Θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι καμία από τις σημερινές γέφυρες (οδικές και σιδηροδρομικές) δεν θα σταθεί στη θέση της σε μια τέτοια περίπτωση. Και το να δαπανηθούν πρόσθετα ποσά για νέες, φαντάζει απαγορευτικό.
Σύμφωνα με αποκλειστικές μας πληροφορίες, πρόβλεψη για τη νέα αυτή πραγματικότητα υπάρχει ήδη,
(α) τόσο στο προσχέδιο της νέας σύμβασης για την "κουτσουρεμένη" Ολυμπία Οδό - που στην περίπτωση αυτή θα "σαλαμοποιηθεί" περαιτέρω, στα τμήματα Ελευσίνα-Καλαμάκι και Εξαμίλια-Πάτρα, με ενδιάμεση σύνδεση πορθμείου στα Ίσθμια,
(β) όσο και στο σχεδιασμό του νέου ΟΣΕ, όπου κατά κάποιον τρόπο θα αναβιώσει ο παλιός διαχωρισμός ΣΕΚ και ΣΠΑΠ ("οι άλλοι μαζί κι ο Μοριάς χώρια"), με όριο αυτή τη φορά το "αυλάκι".
Η ζοφερή διαπίστωση, ότι η αποκομμένη (για χάρη της ναυσιπλοΐας) Πελοπόννησος θα πάψει να αποτελεί το "μακρινό προάστιο" της Αθήνας, θα αμβλυνθεί αμέσως μόλις πάρουν σάρκα και οστά τα φιλόδοξα σχέδια για ένα νησί (πλέον) γεμάτο αεροδρόμια, που τώρα πλέον εξηγούνται ξεκάθαρα.
Μέχρι τώρα, σχεδόν κανείς δεν καταλάβαινε, γιατί να αναπτυχθούν μισή ντουζίνα αερολιμένες σε μια περιοχή τόσο κοντινή στην πρωτεύουσα.
Μόνο λίγοι οραματιστές τολμούσαν να μιλούν για πολιτικά αεροδρόμια - όχι μόνο στην Καλαμάτα και τον Άραξο (που είχαν ήδη τις θερινές πτήσεις) - αλλά και:
- Στην Ανδραβίδα της Ηλείας, σε απόσταση αναπνοής από τις αγροτικές κωμοπόλεις με τις φράουλες
- Στην ηρωική Τριπολιτσά
- Στην ιστορική Σπάρτη
- Στο υπεράκτιο Πόρτο Χέλι
Από κάθε γωνιά της Πελοποννήσου, η σύνδεση με την Αθήνα (και τον υπόλοιπο κόσμο) θα γίνεται σε πρωτόγνωρα σύντομους χρόνους χάρη σε αυτά τα αεροδρόμια.
Χάρη σε αυτούς τους θαρραλέους που "έβλεπαν μπροστά", οι υποδομές του νέου νησιού θα είναι αξιοζήλευτες, το δε μέλλον λαμπρό.
Η διαπλάτυνση της διώρυγας, την οποία εκτός από τους βουλευτές ζητούν κι οι ίδιοι οι διαχειριστές της (εφόσον βρεθούν οι πονόψυχοι που θα δωρίσουν 350 εκ. €), δεν θα έρθει μόνη της.
Θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι καμία από τις σημερινές γέφυρες (οδικές και σιδηροδρομικές) δεν θα σταθεί στη θέση της σε μια τέτοια περίπτωση. Και το να δαπανηθούν πρόσθετα ποσά για νέες, φαντάζει απαγορευτικό.
Σύμφωνα με αποκλειστικές μας πληροφορίες, πρόβλεψη για τη νέα αυτή πραγματικότητα υπάρχει ήδη,
(α) τόσο στο προσχέδιο της νέας σύμβασης για την "κουτσουρεμένη" Ολυμπία Οδό - που στην περίπτωση αυτή θα "σαλαμοποιηθεί" περαιτέρω, στα τμήματα Ελευσίνα-Καλαμάκι και Εξαμίλια-Πάτρα, με ενδιάμεση σύνδεση πορθμείου στα Ίσθμια,
(β) όσο και στο σχεδιασμό του νέου ΟΣΕ, όπου κατά κάποιον τρόπο θα αναβιώσει ο παλιός διαχωρισμός ΣΕΚ και ΣΠΑΠ ("οι άλλοι μαζί κι ο Μοριάς χώρια"), με όριο αυτή τη φορά το "αυλάκι".
Η ζοφερή διαπίστωση, ότι η αποκομμένη (για χάρη της ναυσιπλοΐας) Πελοπόννησος θα πάψει να αποτελεί το "μακρινό προάστιο" της Αθήνας, θα αμβλυνθεί αμέσως μόλις πάρουν σάρκα και οστά τα φιλόδοξα σχέδια για ένα νησί (πλέον) γεμάτο αεροδρόμια, που τώρα πλέον εξηγούνται ξεκάθαρα.
Μέχρι τώρα, σχεδόν κανείς δεν καταλάβαινε, γιατί να αναπτυχθούν μισή ντουζίνα αερολιμένες σε μια περιοχή τόσο κοντινή στην πρωτεύουσα.
Μόνο λίγοι οραματιστές τολμούσαν να μιλούν για πολιτικά αεροδρόμια - όχι μόνο στην Καλαμάτα και τον Άραξο (που είχαν ήδη τις θερινές πτήσεις) - αλλά και:
- Στην Ανδραβίδα της Ηλείας, σε απόσταση αναπνοής από τις αγροτικές κωμοπόλεις με τις φράουλες
- Στην ηρωική Τριπολιτσά
- Στην ιστορική Σπάρτη
- Στο υπεράκτιο Πόρτο Χέλι
Από κάθε γωνιά της Πελοποννήσου, η σύνδεση με την Αθήνα (και τον υπόλοιπο κόσμο) θα γίνεται σε πρωτόγνωρα σύντομους χρόνους χάρη σε αυτά τα αεροδρόμια.
Χάρη σε αυτούς τους θαρραλέους που "έβλεπαν μπροστά", οι υποδομές του νέου νησιού θα είναι αξιοζήλευτες, το δε μέλλον λαμπρό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου