Ορισμένα υπόγεια γκαράζ μπορούν πράγματι να προσφέρουν μεγάλες συγκινήσεις, όπως θα δείτε στο παρακάτω βιντεάκι. Αυτά όμως αποτελούν την εξαίρεση. Τα υπόγεια γκαράζ στα κέντρα των πόλεων συνήθως δημιουργούν περισσότερα προβλήματα απ' όσα λύνουν, με βασικότερο το ότι προσελκύουν ακόμη περισσότερες μετακινήσεις με Ι.Χ. - ενώ κάθε πόλη που σέβεται τον εαυτό της θα έπρεπε να προκρίνει υποδομές που να συμβάλλουν στην απεξάρτηση από το αυτοκίνητο. Ψιλά γράμματα.
2 σχόλια:
Φίλε μου, τί μου θύμισες... Τα υπόγεια γκαράζ στο Αμβούργο, που λύνουν τόσα και τόσα προβλήματα!..
Δεν ξέρω ιδιαίτερες λεπτομέρειες για το Αμβούργο, αλλά (κρίνοντας από τις περισσότερες δυτικοευρωπαϊκές πόλεις) είμαι σίγουρος ότι έχει εφαρμόσει ένα πακέτο μέτρων που πέρα από τη διαχείριση στάθμευσης (που δεν θα περιορίζεται σε κεντρικά υπόγεια γκαράζ) έχει και πολλά άλλα βασικά συστατικά, όπως τη δημόσια συγκοινωνία, τη διαχείριση κυκλοφορίας, τους πεζόδρομους και ποδηλατόδρομους. Σε αρκετές πόλεις της Ελλάδας, αντίθετα, περισσεύουν οι μελέτες-άλλοθι που "ευλογούν" προαποφασισμένα α-λα-καρτ έργα.
Δημοσίευση σχολίου