22 Σεπ 2008
Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο my arse
Η τεράστια επιτυχία του σημερινού αθηναϊκού εορτασμού της "ημέρας χωρίς αυτοκίνητο" πιστοποιείται από τις ουρές του Κηφισού (στην άνοδο το μποτιλιάρισμα ξεκινούσε από τα Allou). Θα σταθώ όμως λίγο στο ότι το δωρεάν των μετακινήσεων αφορά μόνο τις αστικές. Εντάξει, το ξέρουμε ότι άλλο πόλη κι άλλο επαρχία, αλλά η γύμνια των μέσων μαζικής μετακίνησης (ΜΜΜ) είναι εμφανέστατη και στα υπεραστικά ταξίδια (τολμώ να πω: ιδίως σε αυτά). Θα μας σώσει το τζάμπα της μιας μέρας; Προφανώς και όχι. Είναι όμως λυπηρό να έχει υστερήσει τόσο πολύ η ανάπτυξη του βασικού σιδηροδρομικού άξονα (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη). Δεν μιλάω για πελαγοδρομίες (σιδηροδρομική Εγνατία, ράγες στο Ρίο-Αντίρριο) που κατά καιρούς εκφράζονται από περιφερειακούς φορείς της συμφοράς, μιλάω για το "φιλέτο" των ελληνικών μεταφορών (προσώπων και εμπορευμάτων), που είναι έγκλημα να έχει προχωρήσει τόσο λίγο μετά από υπερδεκαετή "προσπάθεια" (με μη αμελητέα ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση). "Δεν είναι δυνατόν" λίγο πριν το 2010 τα ελληνικά χερσαία ΜΜΜ να έχουν ως κορμό τα άθλια ΚΤΕΛ. "Κι όμως είναι", μου απαντά η πραγματικότητα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
Δεν αφήνουν τα ΜΜΜ να αναπτυχθούν. Ο προαστιακός ξεκίνησε με καλές προοπτικές αλλά λόγω ανοργανωσιάς κυρίως δεν κατόρθωσε να εξυπηρετήσει.
Παράλληλα έχει δημιουργηθεί κόντρα μεταξύ Κτελ και προαστιακού, που την πληρώνει ποιος άλλος, ο επιβάτης.
Αγαπητή συντοπίτισσα, την έχω ακουστά την κόντρα, άκουσα κάτι για διαφυγόντα κέρδη κ.λπ. Με αυτά και με αυτά απωθούνται και οι εναπομείναντες επιβάτες (εκτός αν δεν διαθέτουν αυτοκίνητο, οπότε είναι εγκλωβισμένοι ή ονειρεύονται να αποκτήσουν ή ενισχύουν τα πειρατικά ταξί) και φυσικά δεν ελκύονται νέοι επιβάτες (έστω και περιστασιακής χρήσης).
Δημοσίευση σχολίου