1 Οκτ 2011

Πρώτη Οκτώβρη

Πετάχτηκα αυθημερόν στο νησί, για μια δουλειά μου. Απόλαυσα το πλεονέκτημα της μικρής πόλης και της ενοικίασης αυτοκινήτου εκτός τουριστικής περιόδου - φθηνότερο από δύο κούρσες ταξί, και πιο ευέλικτο φυσικά. Συνάντησα δύο δικούς μου ανθρώπους πριν πάω στο προγραμματισμένο ραντεβού μου. Στο τέλος, μου έμεινε ελεύθερος χρόνος πριν από την πτήση της επιστροφής. Δεν το σκέφτηκα πολύ. Οδήγησα καμιά δεκαριά χιλιόμετρα και κατέληξα στην παραλία που τα καλοκαίρια, με το μόνιμο πενταράκι μπωφόρ, γεμίζει με ιστιοσανίδες. Η μέρα ήταν συννεφιασμένη αλλά ζεστή. Πρώτη του Οκτώβρη, όπως και σήμερα. Όψιμοι τουρίστες κάθονταν στα παραθαλάσσια τραπέζια. Ίσως να κολυμπούσαν και άλλοι, δεν πρόσεξα καλά. Εγώ το έκανα - είχα έρθει προετοιμασμένος. Έμεινα για λίγο ακόμη στην παραλία, διάβασα λίγο Ντέιβιντ Λοτζ (βλ. φωτό) και, παρόλο που έφαγα κάτι, στο δρόμο για το αεροδρόμιο ένιωθα 10 λίβρες* ελαφρύτερος, άλλος άνθρωπος.

Σήμερα ξαναέζησα την απόλαυση της οκτωβριανής κολύμβησης, στο φεγγαρόφως μάλιστα. Δοκιμάστε το όσοι έχετε την ευκαιρία, η θάλασσα είναι λιγότερο κρύα από τον αέρα και η επαφή μαζί της σε φρεσκάρει - κάτι που το έχουμε ανάγκη...

* Να οι αγγλικές επιρροές!


Δεν υπάρχουν σχόλια: