Αυτές τις μέρες οι δρόμοι της Κορίνθου γέμισαν με μαύρες βούλες σαν των σκυλιών Δαλματίας. Διάφορες λακκούβες μπαλώθηκαν το πρωί της Τετάρτης 28 Μαρτίου, τόσο σε κεντρικούς δρόμους όσο και σε γειτονιές, ακόμη και σε σχετικά ερημικές και κακοσυντηρημένες οδούς - όπως η Σοφοκλέους. Η ομώνυμη της πάλαι ποτέ έδρας του αθηναϊκού χρηματιστηρίου συνδέει την μαιζονετούπολη του Αγίου Γεωργίου με την παράπλευρη της Ολυμπίας Οδού, που αποτελεί οιονεί "παλαιά εθνική οδό". Είναι ένας δρόμος που θέλει την προσοχή του - ακόμη και με βουλωμένες τις λακκούβες, υπάρχουν παρόδια χαντάκια και άλλες παγίδες.
Η φρέσκια αυτή άσφαλτος δεν υπήρχε την προηγούμενη μέρα. Στις 27 Μαρτίου ένας 29χρονος δικυκλιστής σκοτώθηκε, όταν η μοτοσικλέτα του ανατράπηκε (για άγνωστο λόγο) στην προαναφερθείσα οδό Σοφοκλέους. Μια μέρα πριν τις μαύρες (και πένθιμες) βούλες.
Ήταν "πιλάλα" η πλήρωση των οπών, ή προγραμματισμένη επισκευή; Στη δεύτερη περίπτωση, θα ήταν εύλογο να περιμένουμε κι άλλες επεμβάσεις υπέρ της οδικής ασφάλειας: ας πούμε, στις δίδυμες υποψήφιες σκοτώστρες, τους κυκλικούς κόμβους της οδού Γ. Παπανδρέου. Μπήκαν τα STOP και ο φωτισμός, αλλά κάθε άλλο παρά αρκούν για να κάνουν ασφαλή αυτά τα κομβικά σημεία. Στις υποψήφιες σκοτώστρες συνήθως αλλάζει κάτι αφού πάψουν να είναι υποψήφιες. Οι προλήψεις είναι ανόητες, άλλωστε.
Στον κόμβο με την οδό Πατρών, το "γραφικό" καλντερίμι έχει αρχίσει να φθείρεται στις άκρες του εξωτερικού ομόκεντρου κύκλου. Οι πεζοί και ποδηλάτες περνούν απέναντι με την ψυχή στο στόμα. Το καινούργιο "φρούτο" είναι οι απόπειρες των ευθεία κινούμενων επί της Πατρών να προσπεράσουν (!) τους βραδυπορούντες στο ύψος του κόμβου - το πετυχαίνεις περνώντας από το καλντερίμι, αν μάλιστα είσαι ικανός οδηγός μπορείς να το κάνεις και με θεαματική κίνηση τύπου Dukes of Haz(z)ard.
Στον κόμβο με την Εθνικής Αντιστάσεως (αλλά και στα άκρα του κάτω κόμβου) οι σιδερόβεργες με το πλέγμα είναι ακόμη εκεί, δίνοντας μια ακόμη συναρπαστική διάσταση σε όποιον αγαπά την περιπέτεια της οδήγησης. Επίσης εκκρεμεί η ασφαλτόστρωση δίπλα στη νησίδα - προφανώς οι λακκούβες της Τετάρτης αποδείχτηκαν πιο ασφαλτοβόρες απ' όσο υπολογιζόταν και έτσι η πίσσα θα ...έκιωσε, που λένε και στο πατρογονικό μου χωριό.
Η φρέσκια αυτή άσφαλτος δεν υπήρχε την προηγούμενη μέρα. Στις 27 Μαρτίου ένας 29χρονος δικυκλιστής σκοτώθηκε, όταν η μοτοσικλέτα του ανατράπηκε (για άγνωστο λόγο) στην προαναφερθείσα οδό Σοφοκλέους. Μια μέρα πριν τις μαύρες (και πένθιμες) βούλες.
Ήταν "πιλάλα" η πλήρωση των οπών, ή προγραμματισμένη επισκευή; Στη δεύτερη περίπτωση, θα ήταν εύλογο να περιμένουμε κι άλλες επεμβάσεις υπέρ της οδικής ασφάλειας: ας πούμε, στις δίδυμες υποψήφιες σκοτώστρες, τους κυκλικούς κόμβους της οδού Γ. Παπανδρέου. Μπήκαν τα STOP και ο φωτισμός, αλλά κάθε άλλο παρά αρκούν για να κάνουν ασφαλή αυτά τα κομβικά σημεία. Στις υποψήφιες σκοτώστρες συνήθως αλλάζει κάτι αφού πάψουν να είναι υποψήφιες. Οι προλήψεις είναι ανόητες, άλλωστε.
Στον κόμβο με την οδό Πατρών, το "γραφικό" καλντερίμι έχει αρχίσει να φθείρεται στις άκρες του εξωτερικού ομόκεντρου κύκλου. Οι πεζοί και ποδηλάτες περνούν απέναντι με την ψυχή στο στόμα. Το καινούργιο "φρούτο" είναι οι απόπειρες των ευθεία κινούμενων επί της Πατρών να προσπεράσουν (!) τους βραδυπορούντες στο ύψος του κόμβου - το πετυχαίνεις περνώντας από το καλντερίμι, αν μάλιστα είσαι ικανός οδηγός μπορείς να το κάνεις και με θεαματική κίνηση τύπου Dukes of Haz(z)ard.
Στον κόμβο με την Εθνικής Αντιστάσεως (αλλά και στα άκρα του κάτω κόμβου) οι σιδερόβεργες με το πλέγμα είναι ακόμη εκεί, δίνοντας μια ακόμη συναρπαστική διάσταση σε όποιον αγαπά την περιπέτεια της οδήγησης. Επίσης εκκρεμεί η ασφαλτόστρωση δίπλα στη νησίδα - προφανώς οι λακκούβες της Τετάρτης αποδείχτηκαν πιο ασφαλτοβόρες απ' όσο υπολογιζόταν και έτσι η πίσσα θα ...έκιωσε, που λένε και στο πατρογονικό μου χωριό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου